vilket straff att vara trött

ja nu är de sista dagen av den här månaden iaf vilket innebär att min lillebror fyller år idag så vi har varit dit en sväng. Alla 3 barna sover och de vill jag oxå. Den nyfödde namnlösa barnet sover vid bröstet som vanligt. Han tror att de är tanken att han ska hänga där från kväll till morgon så jag kan ju notera att dessa 4 nätter han funnits i vårat liv har han inte sovit många timmar på natten. Natten som var somnade han faktiskt vid 03 tiden och sov till 10 typ. inte alls dumt för den sömnen behövde även jag. Så de blir spännande att se hur de funkar inatt, är ruskigt trött redan!! men först har jag en massa tvätt som ska hängas tvättas och vikas innan ja ens försöker göra natt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback