Trött & slut

Har varit en riktig jobbar helg i helgen.. Jobbar som sagt kvälls turer lö & idag. Har dock jobbat med huset i vistträsk dagtid & nattetid..
En tjuvtitt kommer här!!

Detta är då tvrummet i våran "stuga"  ;)



Köket!! Oj ser ut som de är en bövvel på väggen men de är de inte, måste ha blivit nå lustigt me fotograferingen =)


Mitt & älsklingens sovrum


Börjar inte vara allt för mycke kvar nu.. En massa lister & fix men de ska vi börja me när vi får dit möbler så vi kan sova där.
Min darling är och jobbar nu så han kommer väl hem precis innan jag ska iväg & jobba kl 16. Så de kanske är dags att snöra sig i duschen så man är redo!! ikväll ska jag minsann vräka i mig ost & kex,, givetvis julmust också ;) Men ja vill på ikea NUUU.. men vi ska fara me storebror & Jenny när löningen börjar droppa in, är rätt mycke vi behöver.. eller rättare sagt allt behöver vi. var har ju som sagt köpt en soffa & köksbord som står i garaget och väntar, men ALLT annat behövs!! de blir kul!!


Igår kväll på jobbet var de en "boende" som ville rita av mig,, så jag satt modell så hon fick måla. Kan säga att jag vart gode varm i hjärtat när man ser hur hon koncentrera sig och verkligen gjorde sitt bästa. & de bästa av allt så var hon väldigt nöjd över sitt konstverk.. Dock tyckte hon att jag hade ful hårfärg så hon ville jag skulle ha blont istället ;) Gjorde även ett rött "broch" på tjöjan när jag såg så "naken ut" 

HAHA,, jag dör!! visst är de likt? 
elllllller?   ;) 


Kommentarer
Postat av: Emma

Vi var och kollade i huset erat idag, såg himla fint ut! Åh va kul med Ikea. Säg gärna till innan ni far så kanske jag får beställa en sånhär maskros lampa med er! :) vilket fint porträtt btw ;) hehe

2011-10-16 @ 19:08:54
URL: http://emmaala.blogg.se/
Postat av: Mamma Evelina ♥

Haha ja de är så!! :)

2011-10-17 @ 09:01:07
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Siw

Va fint ni får i eran "stuga".

2011-10-17 @ 15:48:00
Postat av: Ida - Mamma till Vilda & Liv

Hahaha, hon lyckades verkligen fånga dina drag. Helst ögonen ;p Helt otroligt likt dig. Och din högra kind som går in rätt mycket mer än din vänstra. Ett sinna för detaljer hade konstnären ;)

2011-10-17 @ 22:56:06
URL: http://elfvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback