glömmer

bort denna blogg!! har väl kanske inte så mycket att skriva sku jag tro. Igår iallafall så hade ja grymt mycke känningar i magen,, hade sån värk 2-3 timmar så ja var helt slut. Ursäkta men ja måsta använda ordet... misstänker att slemproppen börjar släppa,, för att inte behöva beskriva i minsta detalj så vet ni typ hur/ var/ när/ den ser ut. De molde på rätt ordentligt och jag var SÅ himla öm på magen, kändes som ett stort blåmärke över hela magen. kunde knappt ta på den utan att de gjorde så förbaskat ont! Tog mig panodil och däcka på soffan i 2 timmar och smärtan var som bortblåst. Men kan lova att de var full rulle på bäbis hela dagen efter de där..

Är ju så himla orolig att de ska sätta igång för tidigt, jag varken kan eller vill ligga över en enda dag i sunderbyn, jag vägrar lämna Eddie..
Idag ska jag iaf på mödra så de blir spännande =)

Idag skulle jag ju premiär fara på familjecentralen med Eddie men han vakna ju 06.30 imorse och skulle ju givetvis sova middag 8.30 när de börjar.. Kan notera att han sover ännu så jag hinner inte alls fara något.

Är även i bakartaget idag så nu har jag en påskmust kaka i boxen som jag strax ska skära upp och efter de ska jag göra en Bountykaka & moccarutor. Irriterande när man inte har en enda kaka hemma!! kanske jag hinner baka nåt smarrigt till butiken oxå ;)

ikväll/em lägger jag upp recept & bilder om någon är spekulant på dessa bakverk.

Nu fixa håret & fejjan så man ser ut som folk iaf.


älskade trollunge!!
Kan inte fatta att denna lilla varelse snart är STOREBROR <3


Ralle var och shoppa hos sin far så han brodera en keps åt han, som han vart väldigt nöjd med. Fast fick höra nå om att de hade varit coolare med Rasmus R.. Men tyvärr så får han ju inte byta efternamn till Renberg eftersom jag har ensam vårdnad om denna guldklimp så då MÅSTE han heta som mig.. jaja vi kanske gifter oss en dag så alla får heta Renberg ;)


Köpte sig skor gjorde han också!!
Även dessa finns att köpa på NTM butiken.. kan även notera att dom kostar BARA 395kr!!
nä nu fortsätta med bakningen innan barn ska hämtas & skjussas =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback