...

Haft fullt upp så jag har inte hunnit blogga... Fast eg ljuger jag, jag är bara slö!!
Lördag vart vi bjudna på middag hos Pär & Julia så de var trevligt att dom ville ha oss alla på besök =) Ska ta och klura på en god middag och bjuda tebax nån helg ;)  Faster Anna kom och hämta Tindra efter vi ätit hon skulle sova över där =) tur hon har en snäll faster, dock känns de väldigt tomt när inte min lilla prinsessa är hemma =(  Söndag var förmodligen händelselös när jag inte minns va vi pysslat med ;)

Inatt iaf har min minsta son varit väldigt väldigt billig!! hela natten har han gorma & gråtit, fick i han alvedon där runt 3 tiden så då lyckades han sova max en timma,, annars har de varit en sömnlös natt. Igår vart han jätte snorig, kom som från ingenstans vilket innebär att de rinner massa snor på natten eller så blir han täppt och inte kan sova... Jag är less ja lovar!!
Nu ska jag lägga mig och vila med lilleman är rätt död i knoppen!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback