Boden alive

 
Mamman alltså jag hade hjärtat i halsgropen när Tindra åkte karusellerna som jag inte själv vågar åka ;) Hade sån ångest när hon satte sig i virvelvinden!! Min lilla tjej...
Edgarsson fick oxå åka "larven" med pappan såklart, verka dock som pappan tyckte den var läskigast!
Så barnen hade utan tvekan en bra helg med roligheter..
 
I helgen är de ju PDOL så då ska vi dit lördag så barnen får åka mer karuseller & förmodligen köpa nån grejj..
Nästa vecka torsdag åker vi iväg till byske havsbad och bor i stuga där tills på söndag. Hoppas och håller alla tummar & tår att vädret ska vara lite bra iaf!! nu lyckas både små ungarna sova samtidigt så ska ja skynda mig att skura =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback