Magen

Alltså kan nog inte riktigt fatta att denna lilla krabat varit i magen!!
sitter och kollar på magbilder som jag tagit under flera veckors tid och vilken skillnad de är ibland bara på en vecka.
Måste nästan erkänna att ja saknar den där jobbiga magen som bara var i vägen.
Minns min kära mongobror som sa när vi kom hem från förlossningen: Ska du ha en till? hmm.. kan säga att de var fel ord just då.. haha


 
V. 39 & 10 dagar efter förlossning

Pappan ska jobba em idag så jag ska ta fram lite bäbismjölk från boxen så ska jag och Tindra fara ut och cykla en sväng så får vi lite egentid med varann så får pappan vara hemma med Eddie =)

Har ju glömt säga att min duktiga Rasmus var på fisketävling i helgen och han vann!! han var ruskigt nöjd och ett presentkort på nilssons vann han. Han skulle visst köpa fiskedrag i sommar för de =)
Nästa vecka måste jag tyvärr shoppa lite. Sonen & mamman behöver skor!! Hittat några adidas som jag behöver från sportringen för typ 400kr hoppas dom duger till sonen med ;) plus att han behöver fotbollsskor.. Suck, ständigt utgifter men så är de väl att ha barn? =)

Nä dags att göra mig redo.
Ha en bra dag alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback