Måndag..

Idag känner jag mig betydligt piggare, lite hosta och lite hes bara. Hoppas ungarna klarar sig iaf!! Helgen har jag jobbat så de har varit dåligt med uppdateringar. 
Blir lite impad har ju massor av besökare på denna menlösa blogg?!? 

VEM ÄR ALLA?

hur som helst har nog ingen missa att ambulansen kom på jobbet i lördags..
Min haka föll till golvet & stoneface tog över..
Undra om dom först trodde jag var en staty eller nåt!! 
Min fantasi dök plötsligt upp på jobbet, ohh no!! däremot fick jag inte fram så hemskt många ord, och de ja fick fram skar sig eller kom i basröst.. antar att de fick dom att smälta!!
Hur kan dom skicka 2 så herregu snygga människor på samma skift!! 
ÖGONGODIS PÅ HÖG NIVÅ!!

nog om detta....

Har redan fått jobberbjudande om kommande helg,, men tackade nej. Min tanke är väl att kanske jobbar varann helg när de passar och jag vill. Nu har vi rätt mycke som vi måste hinna innan vintern.
All ved ska flyttas från stugan till vistträsk..
Tapetseringen är inte klar..
de ska plastas & in me avfuktare under huset..
ozonbehandlingen måste göras så vi blir av med den instängde lukten..
bron är riven och rasskydden måste bytas..  
det ska målas i tvättstugan, köket & rummet vid bastun..

De är helt enkelt för mycke nu!!








På tal om nå helt annat,, kan inte riktigt förstå att min stora kille börjar 5an på onsdag!!
De är ju helt sjukt!! Var for tiden??


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ambulansen är i samma byggnad

2011-08-23 @ 00:06:53
Postat av: Mathilda - Tvillingmamma

Ja läser så klart ! :) härlig anonym kommentar ovan :D iq befriad?!

2011-08-23 @ 23:56:38
URL: http://familjenlantto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback