avkalkning

För längesen fick jag slut avkalkningsmedel till kaffemaskinen och givetvis när jag var på den FANTASTISKA ELKEDJAN här på byn och skulle köpa nytt (maskinen är visst därifrån) så var det givetvis slut & den trevliga damen som skrapar näsan i taket sa vänligt men bestämt att det är slut och dom hade ingen tanke på att ta hem de heller eftersom frakten därifrån var dyr.. men hon skulle höra av sig OM dom skulle få hem. 
Sånt kan ju störa mig så gud förbannat,, tycker ju att köper man en grej för flera tusen ska dom väl ändå ha hemma tillbehören? spec rengöringsmedlen till dom,, eftersom dom måste rengöras rätt ofta. (stör mig lätt på små saker) vilket resulterat att ja aldrig mer ska köpa eller ens besöka butiken en gång till. hitta efter mycket sökande på nätet men givetvis var de fel när jag väl fick hem de. Och nu lyser den jädra lampan igen så nu har jag beställt FLEEERA förpackningar.. och denna gång är de rätt de vet jag!! =)



GRATTIS till min lillebror Olle som klarade körkortet idag =) så himla roligt!! Den andra brodern Jesper klarade det ca 30 minuter före mig ;) alltså den 29 November..
Har varit på inskrivningen idag hos Linda, hörde då ett litet hjärta som pickade i min mage, vilken fantastisk känsla de är. Tänk att lille Edgarsson ska bli storebror!! Den sista Renbergarn som ska ingå i denna familj håller på formas =) lovely!!
Lille Edgarsson har varit på 8 månaders kontrollen idag han mätte hela 73cm över marken och klepp till med 9,3 kg =)


Kommentarer
Postat av: Liinda - mamma till Anton & bebis i magen <3

men sååå skönt att höra de lilla hjärtat! :) När är du beräknad?? Kram :)

2011-12-05 @ 20:02:58
Postat av: Siw

Grattis till det nya tillskottet Renberg./kram

2011-12-06 @ 14:43:46
Postat av: malin

Provade ringa tidigare :) Hade tänkt höra om ni var sugen på bus

2011-12-06 @ 15:28:09
URL: http://maaalinp.blogg.se/
Postat av: Jenny

Grattis till bebisen i magen!!:) Kom på nu då jag läste att er minsta nu är 8 månader, skiljer ju typ bara 2 månader mellan våra gossar - har jag inte tänkt på tidigare:) O grattis till körkortet:)

2011-12-07 @ 17:00:24
URL: http://jennylundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback