full dag

Imorse kl 10 var Tindra bjuden på kalas så ja skjussa henne dit, hem gjorde lilleman redo för dagen och lite bus på de då. Ut och hämta Tindra igen för att fara ut på byn och köpa present till kalaset hon är bjuden på imorgon =) är så himla roligt med kalas för dom små.
Hem äta lunch och fixa lite. Tog med familjen & hälsa på Lizette och alla kidsen, snabbt iväg och hämta Nova så for vi hem och fixa tacos. Ska vara barnvakt åt henne tills imorgon, kul att rå om hon lite =) tjejerna har så roligt ihop.
Hann precis svälja maten så var de bara klä på oss igen för att bege oss till korsträsk till pernilla & Froppe. Barnen stöka och härja men nu äntligen sover hela bunten,, skönt!! sku jag oxå behöva göra, är ruskigt trött. Men de hör visst till mitt tillstånd har jag hört. Sambon smet iväg till grannen så då kan jag med gott samvete lägga mig =) Men julskinkan är precis färdig så ja var ju ruskigt sugen på smaka den innan ja måste sova. ÅHH så gott..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback