Halka

Idag har sambon gett mig körförbud!! vilket jag själv oxå valde på grund av halkan. Än ja körde 20 här inne på kvarteret (om ens de) så for bilen rakt fram. riktigt obehagligt när man inser att man inte har någon kontroll och de spelar ingen roll än man håller på stampa sönder hejdarn.. Även efter västermalmsleden börja bilen jassa omkring och glida i sidled i hela 50km/h  ;)
Skjussa Tindra på kalas vid ett snåret idag, så denna madamme ser väldigt slut ut nu =)
När ja sku svänga in på infarten här hemma så gled bilen även ner för gatan än jag nästan stod stilla.
Sambon är på sandnings turné så jag och barna fick äta middag själv.


fläskytterfié, Broccolimos & Potatis

Imorgon är de inskrivning på MVC är lite nervös att dom inte hittar nåt litet hjärta men de e klart dom gör de. Men däremot ställde jag mig på vågen idag och inser att jag gått ner 4.5kg!! Inte spec bra kanske, men ja antar de vart så under tiden jag var i Arjeplog. Var väldigt stressad, orolig & DEPPAD!! och matintaget vill man inte ens tänka på. Så de är dags att bygga upp lite reserv nu då ;)

Nu ska ja försöka stöka undan lite här och tända ALLA ljus vi har och invänta älsklingen.
Hoppas ni haft en bra helg allesammans =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback