mitt hjärta dööör

Överlever jag de här blir jag förvånad..
Har en grym hosta gör så ont i bröstet de svider & bränner i lungorna, blodsmak i munnen.. feber, frossa så ja håller på dö!! Behöver ja säga att ja känner mig som universums sämsta mamma idag, orkar precis ingenting. Sjussa Tindra till en kompis idag men de var på gränsen, var alldeles yr & snurrig.. hjärtat tycker ja slår jätte skumt oxå.. ibland är de tre snabba slag känns som de ska hoppa ur bröstkorgen för att direkt efter slå saaaakta.. (har nu haft så nån vecka) sku behöva kolla upp de lite!! har mest legat på ett täcke på golvet och försökt roa Eddie. Rasmus är hos en kompis vi ska hämta han snart, förhoppningsvis är Robban hemma så han kan hämta han. Just nu är han på väg från Arvidsjaur har hänt en fruktansvärd olycka för en anhörig till han. Har inte den där släkten varit med om nog??!

Funderar om ja måste ringa VC imorgon jag brukar sällan va sjuk men ja pallar verkligen inte de här...
Julhandlingen sku jag och ungarna fixa idag men inte gick de juh! Tar mig knappt från golvet eller soffan. Tur R är ledig imorgon så får vi minsann försöka stötta varann..


Kommentarer
Postat av: Siw

Krya på dig kramar till tusen!

2011-12-22 @ 20:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback