Glömt bort

att jag har en blogg ;) kanske dags för onödig uppdatering..
Dagarna har väl flytit på som vanligt & inget spec har hänt!! Sambon jobbar typ dygnet runt men igår var han minsann hemma normal tid, så han & Rasmus var på föräldramöte halva kvällen medans jag & prinsesssan var på gympan. Igår gick jag & Ninni en prom vart väl ute nästan 1½ timma, riktigt skönt & hunden fick  sig en redig promenad. Tanken är väl att ja ska vara duktig och göra de idag oxå men de får minsann vänta tills sambon är hemma så ja slipper dra me liten i pulkan.. Har nog med att släpa med mig mina 14+ kilon =) ska även hinna med att dra till "pulkbacken" så fort dagis har stängt så vi får åka lite madrass idag oxå..




gjorde lite ansiktsmasker & por rengörings-grejs härom kvällen..
tvingade även på sambon dessa =)
gav minsann resultat på han, ja rengör ju kanske mitt lite oftare me sånt här så de var välbehövligt för han ;P nästa vecka ska ja allt tvinga han igen!

ja är ju i valet & kvalet... är så himla sugen att klippa mig! har ju tusan ingen frisyr, är ofta ihop tjorvat i en knut dygnet runt..


ÄR BARA LÅNGT & I VÄGEN


Funderar starkt på att klippa mig typ såhär igen.. fast ha de liiite längre iaf



tur man har stora bekymmer =)

Tänk att de "bara" är 7 veckor & 3 dagar innan våran knodd är beräkand att anlända!
Är sååå less att vänta nu.. att de finns inga ord för de! Har faktiskt hitta lite mer kläder åt liten från Lindex. Tycker dom har ruskigt bra priser på både byxor & bodys.. blir så jädra dyrt när ja måste köpa varenda plagg! hade ju hoppats att de fanns nåt som han kan använda som Tindra haft för hon har KUBIK-VIS me kläder men allt är ROSA insåg jag.
måste ha varit Robban som köpt allt rosa ;)

så dessa plagg vart de..



Nä nu ska ja styra till lunch åt jag & lillan sen ska vi ta och he oss ut & leka som vanligt.

HA EN BRA DAG ALLA <3
kram kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback