LESS!!

Antar att de inte bara är jag som är less denna kyla. Fy va tråkiga dagar när man inte kan göra något. Idag hade jag en väldigt rastlös dotter så vi drog till Ninni på kaffe så fick hon leka med grabbarna en stund =)
Nu efter middagen ska vi vidare till vistträsk och vara där ikväll så ska barna stanna där tills imorgon. Robban jobbar ju imorgon & jag tänkte följa me världens bästa M till piteå på en barnfri shopping ;)  blir väl investera nån present och Myggan som snart fyller hela 5år!! Även idag har skönungen skrivit med x antal människor på min chatt ;)
Tack föresten för alla fina kommentarer,,

Imorgon blir nog vagnen såld och surströmming ska ätas med bästa Mona & Dennis någon dag i helgen,, de gillas skarpt!! jaaa, va sku man ha gjort utan alla fina människor man har runt sig?!? ni är guld värda och de vet ni ;)
Nä dags att duka fram middagen så ska vi och lämna kidsen & umgås i vistträsk nån timma..
Tror jag & kärleken kanske sku avancera och hyra film ikväll å bara VA..

Hoppas ni alla får en härlig helg!!
kram kram


Kommentarer
Postat av: Mona

Jag trodde för 17 du var och födde barn när du inte svarade på mitt mess igår.

Jag vill också shoppa!!! Förresten så spelar det ingen roll vilken dag för mig, välj du!!

2011-02-18 @ 18:07:59
URL: http://writtenbym.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback