Torsdag 3e feb

Dagen igår spenderades som vanligt med min lilla mygga. Hon är verkligen i en behaglig fas i livet just nu och har varit de ganska länge, hon är lätt att ha och göra med och väligt lydig ;) är få gånger hon blir arg utan är väldigt nöjd med de mesta.
Hur skönt är inte de?? när hon var liten skrek hon mest och var bara arg från den dag hon föddes, var nästan pinsamt att hälsa på någon för hon bara gnällde. Men se så de kan ändras =)
Igår tog vi oss en spark runda när vi ätit lunch och avslutade med att skotta gården, då var de slut rygg kvar så då var de bara gå in och fortsätta här inne.


här ville hon att jag skulle se om jag hann ta kort på henne om hon sparka förbi så snabbt hon kunde


vart less att ja alltid slarvar bort alla små ploppar till öronen så nu har ja bunkra upp så jag kanske klarar mig ett tag ;)

efter middagen igår så for min älskade stor karl till kanis med en massa kompisar så Robban var och hämta dom när backen stängde, de är då säkert att de är ovant att ha han rännandes själv, ständigt orolig att något ska hända när dom är och åker själv, men kan ju faktiskt förstå att de kanske inte är så raggigt att ha me morsan i backen.. Minns ju själv när ja var mindre & var i kanis med min mamma, hon fastna ta mig fan jämt i liftpinnen när hon hoppa av.. och även släpa där bakom några gånger.. Hur pinsamt var int de när kompisarna sa: är inte de där din mamma?
hahaha.. tur man kan skratta åt de idag.

Medans grabben var i kanis kom Malin & tova hit och vi gick till pulkbacken & mötte upp Ninni med kidsen där.. så vi spendera 1½ timma ute med dom.

Nä dags att styra till nå kaffe.. Malin & Sixten är på väg hit.

Ha en bra dag alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback