djur jävel

I natt har hund-kräket smygit sig upp i sängen hela flera gånger så ja har fått kasta ner han, tror han flög ändå till hallen sista gången.. (överdrev för er som inte hajjar) Att han inte fattar att han inte ska vara där. jävla äckligt, grisigt å ha han där!! Om han då kunde lära tvätta sig lite å inte tro att de är min grej att rensa röven och torka piss från benen hans! Så kanske de inte hade känts lika äckligt!!
USCH.. hatar de verkligen, kanske lite extra känslig när man ska ska ha en bäbis ;)
skyller på de iaf!
Jag har ju hittat en som vill ha han men min kära sambo säger nej, HAN SKA INTE BORT.
Så alltså mina vänner.. tanken är då att ja ska dras me han i typ 10 år till!!
ÅHH NEJ!!
antingen flyttar hunden eller jag!!
De är ju som sagt de där jävla skällandet som gör mig mest TOKIG, UPPRÖRD, FÖRBANNAD!
för han ger sig inte. han kan skälla hur länge som helst om ja inte kastar in han i ett rum å stänger in han. Också gillar han som sagt INTE barn. han morrar å har sig så fort något barn kommer nära (inte nu Tindra eller Rasmus) men de är irriterande..
Tror aldrig han sku göra något men ett hugg i luften har hänt, en varning.


Erkänner att ja tycker om han
lite, men hemskt lite..


Men de här var världens mysigaste hund. Som vi tyvärr fick ta bort när hans höfter inte var som dom skulle. den nedersta ryggkotan "hoppa" visst upp på den bredvid & då hade han så himla ont! Ibland kunde han knappt gå, och fick smärtstillande dygnet runt.
Så veterinären tyckte de var klokast att han fick somna in när chansen för att bli bättre med en operation var minimal.

& HAN SKÄLLDE MINSANN INTE!! ALDRIG!!

Nu ikväll har stor-killen varit i kanis med en massa kompisar & åkt slalom,  så jag & Tindra var ut me längdskidorna & hunden. Riktigt jädra skönt väder de varit ikväll..
Karln är & jobbar HELA natten =( så jag ska snöra mig i säng nu.
Imorgon blir de MVC, de blir spännande =)

GO NATT
KRAM KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback