LULEÅ!!

Idag har familjen+ Alle varit till luleå för en snabb handling..
Prio ett var att hitta en barnvagn, vilket vi också hitta. Jag visste ju redan att jag ville ha en Emmaljunga city cross & det var även den Robban fastna för =) Men ja tycker ju de är lite saftigt att punga ut närmare 6000kr för en vagn så jag var snäll & bad sambon bestämma denna gång.
Han ville promt ha den här så då vart de den, verkar ju vara en toppen vagn så vi lär nog inte ångra oss. Tindra fick sig även en ny bilstol som hon var i STORT behov av men som vi aldrig idats köpa.


Så denna skönhet pryder numera vårat hem! Dom hade den till och med hemma, dock var vi tvungen att beställa fotsacken som vi skulle ha till.. även skötväskan saknas..


En ordentlig stol som myggan kan ha tills hon inte behöver någon mer..

Jag & Tindra sprang in lite tvärt på HM också så hon fick köpa sig en klänning, strumpisar, en kofta & väska och hårklämmor.


Numera även stolt ägare till en elektrolux ultra silencer green, den gamla vi hade var ett arvegods från Robbans pappa ( fanns inte ens dammsugarpåsar till den längre)

Men givetvis var min kära sambo tvungen att jobba så han fick stanna kvar i lule när vi for hem.
Vi hann inte hem så ville min käraste vän & hennes barn komma å vara med oss, så vi har svept kaffe & diskuterat livsviktiga saker ;) Middagen serverades på ÄP så den slapp man göra idag, VILKEN LYX!! Ikväll blir de mys me barna igen på hög nivå, mamman ska givetvis äta gott och se tv heeela kvällen.


våran mini snögubbe vi gjorde igår & ljuslykta



SKIDTUREN IGÅR



avslutar med bilden som Tindra tog från bilen på väg till luleå


"Mamma du ser jätte fet ut, så du behöver nog inget bilbälte egentligen"


Kommentarer
Postat av: Mona

haha den kommentaren missade du att berätta om idag!!! =) Tack förresten för en underskön eftermiddag och trevligt middagssällskap!!! =)



puss

2011-01-29 @ 21:28:23
URL: http://writtenbym.wordpress.com
Postat av: Thilda

Så fiin vagn!!Emmaljunga har bästa vagnarna:-)Vilken toppen dag ni verkar ha haft, härligt!

2011-01-29 @ 22:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback