AJJ

som från ingenstans fick ja dödsont på sidan om magen igår.. känns nästan som ett blåmärke inombords eller att något viktigt därinne har brustit. jag kan då i vilket fall som helst inte lyfta högerarmen utan att de gör ont eller nyper till. Så idag tycker ja mest synd om mig själv och myser lite extra med min lilla kille!!


ja vet jag har otroliga målartalanger..

lite jobbigt har de minsann varit inatt. liten råka somna i sin egen säng utan mamma och har sovit där hela natten, behöver ja ens säga att jag sovit sämst!! ja har vaknat 48 gånger för att kolla till han men kl 5 börja han vrida lite på sig å snabbt som attans tog ja tillfälle i akt och la han bredvid mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback