HAHA vilken bild ja hitta i kameran!!

Ruskigt ful bild men ja tror bilden beskriver känslorna när man just fått se sitt underbara efterlänktade barn





När ja ser flaggan tänker jag på midsommar...
Den här midsommar som just varit var nästan en jobbig helg fick så många tankar och känslor från förra året när vi var i vistträsk och fira midsommar..
Enda minnet är dåliga minnen med magsmärtor och illamående
var så lessen & besviken..
Det lilla liv som växte i magen gav upp.
Andra gången i rad,, hur misslyckad kan man känna sig?!
Dock väldigt tacksam att det hände tidigare den gången och inte som första gången när jag precis sku hoppa in i 5e månaden. Den gången tog jag nog mest stryk av... Jag var inlagd på sunderbyn innan dom tillsist kunde "plocka" ut h*n..
Men det sägs att allt ont för något gott med sig..
Och det gjorde det med besked, vi fick ju våran efterlänktade Eddie som vi väntat och längtat efter så mycke..


Kommentarer
Postat av: Emma

Så myys!! :)



Huvva så hemskt de måste ha varit :/ Vet int vad jag sku ta mig till om de sku hända samma sak med våran bebis! :(

2011-06-28 @ 20:25:19
URL: http://emmaala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback