Sommar planer

Vi har faktiskt nästan inga planer för i sommar.. antar de beror på att min kära sambo ska jobba hela tiden eller nåt. Han ska väl vara ledig när vi ska till Lycksele några nätter, Tindra var så liten när vi var där sist så hon har inge minne av de. så de är väl bäst fara dit så hon också får se alla djuren =) Men däremot har Rasmus en plan i sommar!! I Aug ska han åka helikopter till Mavas till min farmor och farfar och vara där ett par dagar och fiska. Han kommer nog tycka de är höjdpunkten i sommar lixom. Bara själva grejen att få åka helikopter.. Dock känns de nervöst för mig som vanligt när jag är utan kontroll om vad som händer och sker.. Sku helst vela va me å se så allt e som de ska ;) Men för de första blir de alldeles för dyrt att flyga hela familjen dit.. Inte nu för att ja alls vill dit. Fiske å myggor intresserar mig inte för 5öre!! skulle bli dryga dagar å vara där för mig! Så de blir nog isf far & son som far & jag å resten av barnaskaran stannar hemma på Befäls =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback