Ibland...

Kan man bara bli så jävla less... än man inte vet vad man är less... vem är sann och vem är falsk.. Ibland tar man beslut som man vet man kommer ha ångest över resten av livet, varför tar man ett sånt beslut? Än man tror att allt är förlåtet så är såren som färska på nytt!! vad ska man tro... vad ska man göra? ibland så många onödiga funderinger som får en att känna att de är inte värt de. Snart bär de av till arjeplog på precis 6 dagar, ska bli så skönt att slippa typ ALLT & ALLA!! givetvis inte mina barn dom sku jag mer än gärna ta med mig! de hade förstås varit de allra bästa men jag vet ju att de är omöjligt..

Nu ska jag Robban och Eddie fara på badet =)


Kommentarer
Postat av: Mona

och jag som tänkte höra om du och Tindra var sugna på bio på lördag med mig och Linkan... om ni har tid får ni gärna följa.

2011-11-07 @ 12:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback