Jag bara älskar Brallis

Jag blir lika imponerad varje gång!!
Igår vid lunch tid kom jag på att jag MÅSTE ha ett till foundation innan jag ska iväg på söndag så ja klicka iväg till Brallis och idag hade jag de i postlådan.. Dvs att från de ja klicka på godkänn beställning tills de jag hade de i handen handla om MAX 24 timmar!! de kallar jag SERVICE!! pluss att dom hade de till ett ruskigt bra pris 289kr. Jag brukar även bli glad för dom skickar även alltid me en god godis ;) men den här gången var de även en söt liten parfym från Elizabeth Arden Mediterranean. Gratis är GOTT!!




bareMinerals Original Foundation

Brallis.se


Kommentarer
Postat av: Emma

Har utmanat dig i bloggen! :)

2011-11-09 @ 10:49:04
URL: http://emmaala.blogg.se/
Postat av: Tilda

Hallå!

Vilken bra sida du tipsade om!!! Vilken ton/färg anv du på min. puder? Svårt att se vilken ton som passar....Åker du snart??? LYCKA TILL!!!Kram Tilda

2011-11-13 @ 11:41:46
URL: http://www.mammasbonor.blogger.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback