kalas & sjuk bäbis!!

Igår hade vi kalas hela långa dagen för Rasmus, tänk att våran "lilla kille" är 11 år. är bara en tidsfråga innan han vuxit om mamman i längden. Dock har vi samma skostorlek!! ;)  så släkt och vänner var hit på fika, smörgåstårta, hallonpaj och Rasmus egen gjorda tårta =) Han vart några tusenlappar & en skoter rikare.

Lilleman han har fortfarande hög feber. får knappt ner den något på kvällar och nätter. ligger mellan 39,5-40 grader. Har verkligen ångest att lämna han men jag måste verkligen befinna mig i Arjepolg måndag morgon. Har ju bara 1 körlektion kvar sen är de dags för uppkörningen, ni håller väl tummarna? ;)
så jag tror jag stannar hemma en natt till och åker med tidigaste bussen imorgon. Lilleman har stökat rätt mycke inatt så äntligen vid 04 tiden somna han på soffan. Nu sover han igen och hoppas han lyckas få sova nån timme. Han är verkligen jätteslut & trött. Är väl bäst jag tar tag i tvättberget medans liten sover. 

 


Kommentarer
Postat av: Liinda - mamma till Anton & bebis i magen <3

Lycka till nu på uppkörningen!! :)

2011-11-27 @ 13:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback