nu jäklar!!

Så underbart!! Idag har jag varken smak eller luktsinne. Åt en marianne godis på morgon och den smaka precis ingenting. Lite mint trodde ja inte var för mycke begärt men tydligen.. Dock verkar kroppen vara full i snor när de är den enda funktion som verkar funka i dags läget.. hoppas de går över tills imorgon för då ska vi tydligen grilla!! och den smaken vill jag INTE missa!! Kom även på för någon dag sen att nu är de färdigt me snusningen!! insåg att de kostar ju typ 10000kr per år att snusa.. Kan även tänka mig att viktuppgång är ett faktum så fort man är sugen på snus så äter man.. haha helt fantastiskt,, men de får man väl helt enkelt justera sen när man hittat balansen.. 

NU JÄVLAR SKA JA KLARA DE HÄR!!!!
 


Kommentarer
Postat av: Mona

Kan jag kan du, klart du fixar vara utan snus!!!

2011-11-05 @ 13:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback