ofrivilligt uppehåll

Eller nåt sånt.. Har ju varit i Arjeplog i 11 dagar och kämpat med körkortet..
Idag är de våran älskade Rasmus 11års dag. Men vi ska fira han på lördag eftersom jag kom hem idag, måste ju hinna baka och de =) Idag klarade jag även teoriprovet och de var riktigt skönt, dock vart de inte glädjen som jag trodde.. Mitt under provet kändes de konstigt.. Och de ja kände var sant!! hur bryter man ihop samtidigt som man biter ihop?!? jaja jag lyckades tills vi kom i bilen.. så dagen idag vart inte som planerat!! Usch och fy,, ringa om lite hjälp imorgon.. & baka ska ja göra imorgon, hur och när de ska gå till vet jag inte men de måste göras!!!! Fan va surt livet känns..... mitt i all glädje....
Familjen är samlad, de är de viktiga <3 <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Men huvva, låter inge bra dedär :( hoppas allt blir bra vad de nu än är.. Kram!

2011-11-24 @ 20:25:42
URL: http://emmaala.blogg.se/
Postat av: Anja

grattis till klarat teoriprov, det är ju det svåra, på uppkörningen är det bara hålla nerverna i schack så går det bra:)

Och beklagar det tråkiga vad än det var, du är stark Mia, du fixar det. Och nu har du gjort bort värsta med körkortet, nu behöver du inte vara borta från barnen så länge nå mer. Hälsa Rasse grattis:) stor kram, både grattis och styrkekram:)

2011-11-25 @ 01:05:04
URL: http://anjaj.blogg.se/
Postat av: Ida - Mamma till Vilda & Liv

Men oj vad är det nu som hänt? :( Stort grattis till teoriprovet i alla fall! Grymt skönt att ha klarat det! Själv kuggade jag första gången ;p hehe

2011-11-25 @ 14:51:13
URL: http://elfvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback