7 Månader

Lilleman är 7 månader.. kan inte tro de är sant!! men de är de..





 tar sig bakåt när han ligger på golvet.



Han är även som ett yrväder, han letar ständigt efter saker att ta. Storebrors rum är en favorit där han kan riva ner alla hans filmer & spel. Och när han får syn på något "hoppar" han fram i gåstolen.

Nu är de även 18 dagar innan jag åker och inte får se mina barn på 12 DAGAR
Gruvar mig så inni norden att de finns inte. Jag kommer gå sönder!! hur ska jag klara mig utan dom,, känns nästan som att livet tar slut!! Känner mig även som universums dåligaste mamma...
Rasmus & Tindra känns inte så farligt att lämna dom här dagarna för dom är så pass stora att dom vet att jag far FÖR DERAS SKULL!!
Missar även Rasmus födelsedag & de känns ju inte okej!! Han fyller år den 24e och jag kommer hem den 25e över helgen för att åka tillbaka söndag och göra uppkörningen..


Kommentarer
Postat av: Liinda - mamma till Anton & Bebis i magen <3

De kommer gå så bra mia, du har igen de sen när du har kortet i handen, då tänker du att de här var de värt! ;)och stort lycka till!

2011-10-26 @ 14:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback