Barbie & barn



Igår eftermiddag kom jag på att jag hade ett barbie hus i förrådet nånstans som jag hade när jag var liten som jag sparat för att kunna ge till Tindra när hon kändes nog gammal. Igår kändes som den perfekta dagen att överraska henne. Hon vart verkligen över lycklig. Hon har inte varit speciellt intresserad av barbie tidigare men dom senaste 2 månaderna har hon lekt för fullt.



Tindra är verkligen underbar!! Hon hjälper till så mycke utan att man ber henne. Hon leker massor med lillebror & gör allt så han ska vara nöjd. Här hjälper hon till med matningen medans jag gjorde lunch åt henne idag. Hon är så underbar min lilla tös (mina grabbar oxå såklart) men mammas tjej är de.

Eddie har verkligen växt, är så roligt att se när pappan i huset kommer hem från jobbet, han lyser upp som en sol och gör allt för att få hans uppmärksamhet,, han låssas hostar & skrattar så pappan ska se han..

Ja man är verkligen lyckligt lottad!! De är även Robban,, för jag har städa hans bil idag ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja dina barn är verkligen underbara!!!! Fick även ett stort leende när jag läste sista raden, du fick till det!!!

Kram

2011-10-20 @ 16:54:12
URL: http://wordsofasmalltowngirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback