PÄS

Den 11 oktober kom ett brev i min postlåda från päs..
Där stod det att Telefonuppföljning med barnläkare på barn- och ungdomsenheten..
Läkaren vill komma i kontakt med er och har reserverat en telefontid den 26 oktober kl 11.15

Avbeställ i god tid om inte tiden passar!!

jaaha.. fortfarande har då ingen ringt och enligt mig är kl 15.24
sånt här kan ju faktislt störa mig hur mycke som helst!
Att man ständigt JÄMT ska behöva jaga dessa läkare..
Skicka för f*n int hem ett papper om ni ändå inte ska ringa..

Kan även notera att Eddies mjölkfria kost inte går vidare bra! maten går ju bra, men vällingen är omöjlig!!
Går bra om jag max blandar ut hälften med mjölkfritt men inte mer då blir de en jädra cirkus här hemma..

Kör ju med parfymfritt skölj och tvättmedel och inge doft eller tvål när han badar, och dom röda små prickarna är som bortblåsta.. Men blåsor får han fortfarande. Några nya har han nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback