smart drag..

när jag gjort inlägg i bloggen så har verktygsfältet varit "borta" där man väljer skrivstilar & rederna och de. men tydligen är de jag som tryckt uti något men nu är de som de ska vara!! tur..
Här för några dagar sen hade jag en rubrik där der står GRAVID.. behöver ja säga att statistiken går rätt upp, många som blev nyfikna & trodde nog att jag var gravid,, de va lite roligt!! Ser även att jag har ganska många besökare varje dag, men de är bara vissa få som ger sig tillkänna. lösenordsskydda funderar jag på än en gång ;) Kan även notera att jag har världens bästa älskling som ska stå för mitt körkort!! dom pengarna tackar vi för =) okej vi ingår i samma hushåll å de, men hur som helst så har jag sällan 16000 till övers bara sådär, de sku förmodligen ta 1år för mig att spara till de när man lever på Föräldrapennig.. Tar dessutom bara 3 dagar i veckan..

Har inga nya bilder idag så jag visar några till av samma sort från helgen. Tindra valde björnmössan åt han.. haha den var alldeles för liten också.




Mammas lilla tjockis!! =)


Gör ett försök att ta kameran



Sku verkligen behöva göra ett ryck här hemma, ser förjäkligt ut!!
Till helgen blir de nog en stor förändring i huset i vistträsk, vad ja länktar!!
Jag börja måla lite i köket sist vi var där så fortsättning följer till helgen, kanske de kommer upp nån bild sen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj så fin gosse :-D :@/ Helena edfast

2011-10-04 @ 13:42:21
Postat av: Emma

du har nog råkat trycka på "ändra redigerare". gå in på skriv ett nytt inlägg å scrolla ner så står de "ändra redigerare", när du tryckt på den så ska de bli som vanligt :)

2011-10-04 @ 13:46:55
URL: http://emmaala.blogg.se/
Postat av: emma

jaha, såg nu att du fått till de igen ;) hehe

2011-10-04 @ 13:47:34
Postat av: Evelina

Ja tänk så många nyfikna som bara kan gå in och läsa ens blogg hela tiden. De är en hel del. Och aldrig skulle dom lämna ett spår efter sig :)

2011-10-05 @ 17:06:05
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback