ÅHHH

Jag blir alldeles tokig!! hur lilleman ser ut..
Imorgon ska vi på den berömda vc.. fick tid kl 8! & jag lämnar inte stället förens dom vet vad de är eller vi får fara till Piteå. De kliar så mycke för han nu & många småsår har han på huvudet nu av de kan kliar.
Så stridsyxan är redan uppackad!!


Bilden gör sig inte riktigt rättvis som vanligt... betydligt fler prickar i verkliga livet.. Och tomatröd på kinderna nu! Uti örat är de en torr stor "kaka" med prickar som inte heller syns spec bra..

KAN ÄVEN NOTERA ATT JA JUST SÅG MITT LIVS STÖRSTA ÄCKLIGA SPINDEL I KÖKET PÅ GOLVET. DEN FAN HANN UNDAN & JAG HITTAR DEN INTE. JA KOMMER FAN SITTA PÅ EN STOL OCH VÄNTA TILLS DEN KOMMER FRAM. FÖR JA VÄGRAR ATT SOVA ME STOR ASET DÄR INATT!!


Kommentarer
Postat av: Erika

Hej..vet inte riktigt hur jag hamnade på din blogg,kollade bloggar och blobb via blogg och vips på din..roligt att läsa,själv orkar jag inte skriva en egen..men i alla fall saken till att jag skriver så känner jag igen "eksemen" eller vad det nu är som din son har..mina tre barn har haft precis samma,vi var med våran första son till hudläkare och tog prover för han såg hemskt ut...men läkaren kunde inte säga vad det var! gjorde om han var allergisk mot nått men inget visade sig..så då tog vi tag i det själv och köpte kortison salva..vips efter en vecka var allt borta..så någon slags eksem måste de ha varit...märkligt!!

vet inte vad de sa om din son!? har du prövat kortison,inte så starkt.

Ja,ha det..bra blogg! ciao.. ;-)

2011-09-12 @ 19:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback