Gravid..

Så jädra muntert när jag vaknar & tittar ut.. mina fina nyputsade fönster är täckta av droppar..
stormen härjar, jag tror taket lyfter snart.

Gravid Gravid Gravid.... jag har drömt!!
samma sak i 2 nätter..
jag & min svägerska var i ett hus nånstans, helt plötsligt går vattnet & bäbisen kommer.. ja gräver i munnen & torkar i näsan och torkar bäbisen med en handduk och värsta skriket hörs =) precis som de ska va. ja knyter ett snöre runt navelsträngen ca 10-15cm från bäbisen, för vi hade ingen steril sax.
Vi hade ingen telefon.. men svägerskan var lugn ;) tur de!!
Men de är en kille som väger 3815g..
Första gången ja haft en dröm så här klar..

04.15 flyger ja som en missil från sängen trött utmattad men så lycklig..
Jag har blivit faster... Men jävligt tacksam att detta var en dröm..
Men de har känts så verkligt när ja vaknat. för jag har verkligen varit helt slut..
jag måste nog sluta se alla förlossnings program..
hoppas ja sover bättre i natt!
precis som en mamma förbereder sig att bli mamma så förbereder jag mej att bli stolt faster ;)

Idag är de lön.. skönt att se en lön på kontot+ fp. Ska hämta ut lillebrors nya mobil idag så då ska ja passa på att storhandla.. så de är väl bara sätta sig ner & planera mat för 1vecka framåt iaf.



Kommentarer
Postat av: Emma

du verkar ha haft fullt upp inatt! ;) hehe

2011-09-27 @ 10:32:50
URL: http://emmaala.blogg.se/
Postat av: Emma

haha. Ja ibland kan de kännas som att dom är verkliga fastän dom är så knäppa! ;P

2011-09-27 @ 10:44:34
URL: http://emmaala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback