hjärtat rusar.. jag dog.....

Regn å regn.. känns då faktiskt som de kvittar.. ja sitter ändå bara här hemma å lullar på inom dessa 4 väggar.. å njuter av kaffe & tystnad =) ingen liten madamme som går mig i hälarna och surrar, må ti ons är bra dagar för de innebär att mamman ska plugga teori, men idag har ja haft främmande så ja ska till å plocka fram dom nu!! Lite irriterande sist ja satt å läste som en tok.. tycke de inte riktigt stämde i böckerna men lika förbaskat fortsatte ja läsa.. tills ja insåg att ja satt & läste till traktorkortet istället.. bra jobbat!!

Idag trodde ja även att döden knacka på axeln.. ja lämnade Tindra på dagis och kände att hjärtat rusa lite men tänkte att de brukar ju gå över rätt fort. på väg hem fick ja knappt luft och de börja spränga i vä örat.. de svartna några gånger och ja kände att ja höll på att svimma.. svetten börja pumpa armarna domnade lite.. var så anfådd och benen vägde bly.. de lixom ekade i huvudet, kändes som ja drömde.. Hjärtat slog SÅÅ hårt att de rent gjorde jätte ont. Träffade Ninni hon tyckte jag såg nyvaken ut men jag var såå jädra slut.. Hemma snörde ja mig på golvet & de började att lätta.. Usch så jädra obehagligt!!
När ja haft såhär blir ja alltid så jädra trött.. känns som  ja sprungit flera mil...

till nå helt annat.. Min lilla Eddie har varit så himla torr baki öronen fast ändå är de som de vätska lite. tvätta på morgon inge mer me de. nu när ja kolla så har de spruckit hela vägen baki örat.. ohh så ont de ska göra för lill gubben.. Har pratat med BVC så de gäller att tvätta hålla torrt & smörja. De förstod jag redan ;) men de känns alltid bra att dom har de nerskrivet också. Han verkar få Tindras känsliga hy.. hövva lillhjärtat!!




Kommentarer
Postat av: Emma

de va ju himla typiskt! :S

2011-09-05 @ 12:17:44
URL: http://emmaala.blogg.se/
Postat av: Emma

jag får göra de, hehe ;) ja den har växt så mkt sist tiden, har blitt en riktig kanonkula ;)

2011-09-05 @ 14:04:09
URL: http://emmaala.blogg.se/
Postat av: Ida - Mamma till två Prinsessor

Usch, jag brukar också få sådär åt hjärtat. Har varit på massa jäkla utredningar om det där, hemskt är det. Har knallat och svimmat någon gång. Ibland känns det verkligen som att man ska dö! Jag var som lite nervös inför min förlossning och tänkte att hjärtat kanske inte skulle palla det :p

2011-09-08 @ 16:27:47
URL: http://elfvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback