hörde ja väckarn?

Så störande att försova sig!! Vakna 8.05 vilket innebär att Rasmus hade tillgodo 5min innan skolan börja, men han fick fika i lugn och ro och sedan fara.. Inte ofta man försover sig men idag hände de. Man kan inte vara på topp jämt ;) Hann då iaf med morgonkaffet med Mona,, de e ju huvudsaken =)
Verkar vara lika fantastiskt väder idag så få se vad man hittar på. Sku behöva baka nåt gott tror jag.
Men VAD??
Måste även klura på nå middag.. kanske kotletter i gräddsås & pressad potatis?!?! de lät gott iaf..
Håller tummarna att Eddies provsvar kommer idag då. men förmodligen inte & jag kan ge mig fan på att de inte visar nå fel än nå är galet.. ajja bara vänta..



Är konstigt de där.. än ja inte tycker han rör sig nå så är han ändå utanför täcket hela tiden.. så något gör han iaf. Söt ungen min eller våran kanske?!

Ha en bra dag allesammans!!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback