jobbig natt!!

Lillan vakna vid 02 i natt & var jättelessen.. Hon hade så himla ont i magen. Hon var även rädd att hjärtat hade ramla ner i magen för de dunka som på magen.. Men mamma doktor kunde snabbt konstatera att tarmarna jobbade hårt eller nåt.. för hjärtat var jag övertygad om att de satt kvar på rätt ställe. Gjorde lite smörgås & saftsoppa så vi hade nattfika i sägen,, massera magen nån timma sen lyckades hon somna. Även jag somna... i HENNES säng me henne!! jag vakna kl 05.00 jag var död, trodde varende ben i kroppen var av, armarna bortdomnade och ont RIKTIGT överallt.. Ingen höjdare att somna i en säng som typ är 140 lång & 60 bred typ.. halva bena hängde på golvet, ena armen fick inte plats så dom plasera ja under kroppen för att rymmas + att ja sov på mage..

Nu har ni ingående information om våran natt iaf..
Tack å hej..


Kommentarer
Postat av: Ellie

Inte skoj med såna nätter. Tur det inte händer alltför ofta iaf. Men så underbart gulligt men "hjärtat i magen" =)

2011-09-08 @ 08:12:10
URL: http://peppercorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback