regnet öser ner..

Pappan i familjen råka sova lite länge tror jag så han sjussa de största barnet till skolan. så då fick jag allt sovmorgon till 8 iaf ;) fast vi var inte på dagis förens 9.. min lilla dam tjafsa om kläder på morgon,, jag tyckte hon kunde ha sköna mjukisbyxor när de är sånt här skit väder,, men hon skulle promt ha tajta jeans.. För hon sku minsann inte ha på sig nå slarviga kläder idag!! sluta me att jag fick som jag ville..



Eddie var lite skärrad när regnet smattra mot vagnen =) sen upptäckte han att de var massa vattendroppar på regnskyddet så han satt och tugga på de & smacka så gott..


Pappas flicka!!
har också fått sig en jobbar jacka som hon tänkt ha när hon ska åka lastbil med pappa.


Kommentarer
Postat av: lizze

Fasters <3 fan så snygg lill sessan va i jackan hahahah dom e ju bara helt underbara och jag har äran att få vara deras Faster...

2011-09-20 @ 10:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback