kan ja sluta få dåligt samvete jämt!! Tack..

Typiskt mig!! varför ska de vara så svårt att fråga om hjälp? när jag vet att jag gärna hjälper andra om dom vill ha hjälp med barnpassning eller vad som helst. Hade ju i planen att få fara ut och äta med min hälft på tresco SJÄLVA UTAN BARN ikväll när sötsnörena har somnat!
Har som velat och inte "vågat" ringa och fråga när jag vet att "denna underbara människa" är barnvakt typ varje helg (dock inte åt mina barn) så ja lät de vara.
Men vi får helt enkelt beställa hem & äta hela familjen istället =)
Men däremot så kanske ja har barnvakt på tisdag när jag ska på TUL. Kändes inte så spännande att ha med lille Edgar. Är aningens invecklat när dom ska mäta och ha sig en massa i magen, är ju inte precis så att denna lilla herre sitter pall på golvet utan ska ju röra ALLT!! Hade ja haft längre armar hade de kanske gått?!!
jaja de är int tisdag än allt kan ändras.

Bara lillla Edgar vaknar så blir de upp till vistträsk och va litte barnvakt åt lilla M medans mamma sku ner på byn =)

Men förhoppningsvis sover han en stund till för JAG har storstädat och ryggen håller på gå av!! är ingen lek att dammsuga & skura, får sååå ruskigt ont i hela kroppen av de. Så nu svepa en burk me värktabletter & lägga mig på soffan tills dom börjar värka ;)  

Idag är de bara 56dagar kvar innan liten är beräknad att anlända <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Ellie

Må då vara de som tar hand om barnen. Jag får dåligt samvete över barnen =) att man "överger" dom. Haha.. Dom skulle säkert ha jättekul hos barnvakt ändå inbillar jag mig att dom bara skulle sitta och sakna sina föräldrar =) Usch. Mår redan dåligt över att man måste skaffa barnvakt för att fara in och föda...

Man tror sig ju vara helt oumbärlig för sina barn. Det är man väl oxå i vissa avseenden men som sagt skulle dom nog klara sig finfint utan mamma eller pappa en stund.

Nu är det inte länge kvar tills ni får fara in och kika så allt står rätt till med lilla ärtan. Du måste ju uppdatera till oss andra när ni är klara.

2012-04-16 @ 14:13:09
URL: http://pprcorn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback