peppar peppar

Lilla sonen har INTE kräkts något sedan igår morse!! håller alla tummar & tår att de har vänt nu för han.
 På lördag har jag & Tindra bestämt att vi ska till Piteå för nu äntligen ska hon få sin BELÖNINGSDAG, min tjej älskar att gå på stan & shoppa och nu tycker vi här hemma att hon är mycket förtjänt av den så nu blir de av. Hon är alltid så himla duktig och hjälper till MASSOR här hemma, hon städar & donar men framförallt så leker hon och hjälper till med Eddie varje vareviga dag. (givetvis gör hon detta självmant) är inget vi tvingar henne till, så nu vill vi visa henne hur mycket vi uppskattar detta med att hon får göra de hon gillar mest!! Tanken var att bara jag och hon sku fara så vi riktigt får njuta av varann en heldag på stan. Men tydligen ville pappan också vara med och med de menas att även Eddie måste med.. Rasmus vägrar i sten att följa han gillar inte shopping ;) Men förstår ju att pappan vill med också eftersom han är lika tacksam som jag!


Älskade tjej!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja jag vart glatt överraskad när jag var in på kiosken och såg att dom hade mjukglass, har ju som väntat på att dom ska sätta upp "mjukglassskylten" utanför. Dom har ju lätt den godaste mjukglassen :D

2012-04-19 @ 12:32:31
URL: http://emmaala.blogg.se/
Postat av: Liinda -Anton & Majas mamma

Himla söt Tindra! Tur ni har en liten hjälpreda! Hon kommer nog uppskatta shoppingdagen :)

2012-04-19 @ 20:02:28
URL: http://livetmedminaunderbara.blogg.se/
Postat av: Ellie

Gud var roligt för hon men en shoppingdag. Miranda brukar oxå få såna ibland och hon är riktigt shoppinggalen. Själv tycker jag det är mindre roligt. Har inget intresse alls för det tyvärr. Sitter hellre hemma och klickar på datorn =)

2012-04-20 @ 06:36:52
URL: http://pprcorn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback