Blåmärken??!!

Igår kväll kom de en familj från Boliden och kollade på hunden, han uppförde sig galant! De kändes bra faktiskt men samtidigt väldigt jobbigt. Än jag har lite svårt för denna hund så betyder han nog mer än vad man tror för en. Jaja får se hur de blir.
Inatt har jag rent varit öm i låret så jag fick knapra alvedon där vid 2 tiden.. Börjar nog känna av lite graviditets krämpor trots min förnekelse till de ;) Ryggen känns väl inte helt ok heller. Räcker att dammsuga huset så känns de som den ska gå av. Men de blir nog bra de oxå.

Men däremot funderar ja vad alla blåmärken gör på låret??!! Är lur om att de bara är till att amputera benet snart.. Blåmärkena har inte kommit samtidigt utan kommer upp nåt då och då och så är de som att dom inte riktigt försvinner. Har haft dom ganska länge nu men har ju blekna massor. Få se om de dyker upp nåt mer, tycker ju att jag bör märka om ja stöter mig lixom..
Ajja bli nog bra de med!

 
Bilen är tillbaka i våra ägor så nu är mellan servicen gjord & generatorn?!! bytt!!
Är mycket som händer just nu, min kära som har ett stort projekt på gång så de ska byggas och packas upp saker, känns som ja knappt kommer se till han men ja ska då försöka hjälpa till så gott de går =) så som sagt på söndag ska jag på Ikea och handla lite saker åt företaget som kommer behövas,, ja offra mig ;)  Han far ju iväg måndag natt på en kurs me sin syster och kommer hem fredag. Tror de här kommer bli toppen!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Såg att du också hade problem med att få bilden större? Är det när du tryckt på skapa collage som med bilden i dethär binläggrt som du inte får den stor eller?

2012-02-28 @ 10:26:27
URL: http://emmaala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback