övervåning!!

Ändrade planer.. jag & min hälft gick omkring här en kväll och klura på hur vi sku göra med övervåningen..
Nu har vi en plan!! 1 vägg ska tas bort och 2 nya ska dit. Rasmus och Tindra får var sitt rum där uppe på var sin sida med ett gemensamt tv/spelrum till dom 2 där dom kan vara i fre utan små syskonen ;) dom vart överlyckliga över planen så nu måste vi ta hit en snickare så vi får ett kostnadsförslag.. Tänk så många onödiga timmar jag helt plötsligt lagt ner för att försöka få de till något!!


Kommentarer
Postat av: Ellie

Visst är det skönt när man äntligen kommer på hur man vill göra och ha det?!

2012-02-09 @ 07:31:17
URL: http://pprcorn.wordpress.com
Postat av: Ellie

Jo får nog en bebis på strax över 4 kilo gissar Jag. Jag ser massvis fram emot förlossningen och hoppas Jag får en lika fin som med Axel. Var inne på förlossningen en timme. Helt perfekt att få göra det mesta jobbet hemma i lugn och ro. Efter mirandas förlossning så sa jag aldrig mer, men fick verkligen revanchsuget :). Tycker det är mäktigt vad man som kvinna är kapabel att göra och hur man under förlossningen går in i sin kropp och kopplar bort omvärlden. Coolt. Men ja, visst tar det ont. På riktigt. Men det går oftast över fort. Ser däremot INTE fram mot eftervärkarna. Dom tog ont och tar tydligen ondare för varje barn :(

2012-02-09 @ 09:40:12
URL: http://pprcorn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback