Piteå

Igår for vi ju som sagt en tvär sväng till Piteå för att hitta något som ja kan ha på mig på dopet, kör me Robbans T-shirtar och de kan ja ju inte fara med!! Jag hitta mig då en tröja på HM på MAMA avd!! som verka rätt skön, inge speciellt över den. Trodde i mina beräkningar att den sku täcka röven så man bara kunde ha strumpisar på sig.. Glömde dock räkna me bulan ja har på magen så de vart en vanlig tröjja typ.. Jaja får helt enkelt ha min korta tajta snabba svarta kjol till då.




Investera i ett halsband också med en klase med hjärtan


Vart ett par örhängen i samma

Kan även lova att de inte var någon höjdare att ha me Tindra på stan,, denna madamme älskar att shoppa och får aldrig nog. Hon skulle också hitta något fint till dopet.. vart nån klänning, några tröjor, litte små tjafs mm.. Så hon lär utan tvekan kunna välja och vraka!

Tidigare under dagen hade hon skickat ett meddelande till sin käre far:
"Pappa när kåmer du hem jag vil shåppa"

Idag Tisdag Rasmus är fortfarande hemma, har feber, inte nå mycke men ligger runt 38 hela tiden & fortfarande jätte ont när han sväljer. Kanske ringa VC imorgon beroende på hur han mår är ju "bara" andra dagen sjuk! Men däremot måste jag fara med EDDIE till BVC han har sån nageltrång tror ja de måste vara, är så svårt att se när han aldrig vill va stilla med foten. Är illrött på stortån och varar riktigt ordentligt. var så fint i helgen men nu är de värre igen.

Nu vakna lilleman från en kort vila, han somna ju givetvis när ja skjussa tindra till korsträsk nyss.. Hon sku jobba med pappan en stund ;)


Kommentarer
Postat av: Ellie

Det är härligt med detta jobb, att ibland har barnen tur och det passar att dom kan vara med en stund. Stackars Eddie. Är det inte det ena så är det det andra, men då har han gjort bort allt sånt och kommer vara frisk sen :)

2012-02-22 @ 06:57:52
URL: http://pprcorn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback