Söndag

Robban har ju som sagt jobba hela helgen och jobbet fortsätter givetvis fram tills på Fredag eftermiddag för han är minsann ledig lördag söndag!! Som jag länktar!
Om planerna går enligt planerat så ska jag & min mamma på Ikea på söndag.
Har i uppdrag att handla lite saker ;) måste givetvis handla nå åt mig oxå.
Idag har vi iaf ätit rökt fisk hos mor & far, de var riktigt gott!!

Söndagar är som ändå en bra dag tycker jag, för då byter jag vecka.



Ralle har just farit iväg på bio med polare antar han kommer att skratta ihjäl sig när han kommer hem och ska återberätta heeeela filmen ;) go unge!
Kanis har han också hunnit med idag.



Jag Tindra & Eddie inväntar att kontoret ska börja.


Edgarsson kan ju faktiskt säga några ord nu:

MAMMA
PAPPA
DÄR (dää)
VOVVE (ovve)

Så himla snygg!! Han kryper även i räzer fart ;) enligt mina mått mätta..
Eller han hoppar fram på rumpan, han kan inte krypa då hamnar han som en dö fisk på mage.


Kommentarer
Postat av: Ellie

Du börjar få ordentlig mage nu. Jag byter oxå på söndagar, fast Jag bytte till 23. Måste ta ny bild håg oxå snart.

2012-02-20 @ 19:17:11
URL: http://pprcorn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback