HJÄLLLLLP!!!

Sådär nu tror jag att jag börjar vara på fötter igen.. hostan håller ännu i sig! Dock är man ju trött och slut när lilleman behöver mig alla dygnets timmar.. Sover dåligt på natten och hostar som en tok gör han. Insåg att hans bricanyl är slut, räcker till kvälls dosen. Men imorgon bitti ska vi till VC så vi får nog påfyllning då.

Har även ångest om 9 dagar ska jag på UL och Robban jobbar förmodligen dygnets alla timmar nu när de kommit igång ordentligt =(  vilket innebär att jag nog måste fara dit själv och de vill jag verkligen inte, tänk om nå är galet å där står man ensam!! Dom vänner jag frågat jobbar givetvis den dagen så ja vet inte hur tusan jag ska göra.. Kan ju inte bara ta me vem som helst heller...

VEM SKA JAG FÅ MED MIG??


Kommentarer
Postat av: Hilda

Förstår det känns jobbigt. Du vill säkert ha med dig någon av dina närmsta vänner. Men om det krisar följer jag gärna och håller dig sällskap :)

2012-01-02 @ 18:59:13
URL: http://hiiilda.blogg.se/
Postat av: Hilda

Gör du så hoppas för din skull att han kan va ledig :) men det är ju inte lätt för han med det jobbet han har..

2012-01-02 @ 20:46:14
URL: http://hiiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback