stress som vanligt

Vaknar i panik och känner på mig att klockan är alldeles för mycke.. Mycket riktigt kl var 7.30 dvs att jag har 30 minuter på mig att få upp ungarna få i dom frukost, på me kläder, blöjbyte och tusen saker till. Gör en frivolt ur sängen och inser att pappan & Tindra sover på soffan. Han hade visst haft jour på lillan inatt för hon hade hög feber och varit vaken mycke, hon har visst bara lega och skaka i soffan. Jag har en duktig tjej som lät mamma sova inatt då =) Så då var de bara väcka Rasmus och be han göra sig klar, resterande kunde ja ju lämna hemma me pappan!! Toppen!! Vi hann i tid och alla utom Rasmus då förstås ligger och sover ännu så ja datar å dricker kaffe och har tryckt i mig ett par moccarutor ;) Nu blir de styra till fäjset och fylla de me smink så jag är tjusig när ja ska på MVC.

Jag tror jag har världens sämsta minne.. Ställde mig som snabbast på vågen och den visa 54,2kg, alltså måste jag ha gått upp kanske?? när man aldrig minns va man vägde förra gången lixom. haha.. men nu har ja då skrivit upp de här så nu har ja koll nästa gång då!!

Ha en lovely dag alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback