sover

Behöver ja ens notera hur stolt jag är nu när äntligen Edgarsson traskar för fullt! hur söt som helst!!
 
Mina fina tjej som tjuvpratar med storebrors polare på skype medans han är borta ;)
 
Edgarsson har sovit HELA nätter nu 3 nätter i rad utan att äta välling! jädra skönt hoppas de håller i sig! Idag ser de lite regn likt ut på himlen så idag passar vi på att städa & tvätta. Malin & hennes ungar sku komma på em så de blir trevligt, hon har ju inte sett Elvira IRL ännu. Igår var Ninni hit men ännu mer presenter ska visa sen va vi fick. en fin blöjtårta & fina kläder, att denna vän verkligen skämmer bort en! jag får ju rent dåligt samvete.
 
Sen kan jag inte sluta att fundera på va grannen har för problem eller om denne bara har jävlligt lite att göra.. Klepp gräset flera timmar igår och nu ser jag att denne människa kör ett varv till idag!?! WHY??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback