3e gången gillt!!

3e gången gillt INOM 1 VECKA ja besöker veterinären imorgon, fast då ska ja till gammelstan på djursjukhuset. Första gången hade ja me alla 3 ungarna vilket inte var någon hit riktigt.. Rasmus & Tindra var irriterade för att de tog sån tid (var där ca 1 timma) medans Eddie gnällde i bilstolen. Jag fick ju hålla fast hunden & gunga bilstolen me ena foten då funkade de. Andra gången passade ja på att få en tid när ungarna var på dagis/skola. Eddie fick vara med pappan under tiden för han hade en lucka där han kunde va ledig.. Imorgon hmm.. vette tusan hur ja ska göra!! Hade tänkt höra om barnvakt men givetvis fick jag dåligt samvete som vanligt så alla måste nog hänga med!! Fan va less ja blir på mig själv att aldrig kunna be om hjälp utan att må dåligt över de. Ja vet ju att de sku va VÄLDIGT skönt att få fara själv och bara kunna koncentrera mig på hunden, och sku verkligen behöva de bara nån ynka timma SJÄLV lixom! på nåt konstigt sätt så blir ja glad när nån vän hittar på nåt vare sig de e en dagsshopping eller fest & tycker helt klart dom är värd de varenda sekund men när de gäller mig själv känns de nästan som jag inte gjort mig förtjänt av de.
jaja nog om detta svammel, alla ungar följer med iaf.

R har farit iväg på natt jobb vilket innebär att jag får kramas med unge herr renberg inatt istället, min lilla karamell!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback