6+ grader

Vi gav gärnet ute igår och åkte pulka varvat med vagn

Unge herr renberg kom på att man kunde slicka på overallen HEELA tiden så tillsist fick vi gå in för den var riktigt blöt vid halsen så liten vart så kall ;)







vilka fantastiska saker dessa små kan komma på =)
måste nu skryta att 2 nätter i rad har Eddie INTE ätit något. Han har ätit smörgås & mjölk vid 20 tiden sen en flaska ersättning kl 21 och sovit fram till 05.00 när han ville ha välling igen och givetvis somnat så fort han fått den i munnen och sovit tills ja väckt han! Dock insåg jag imorse kl 05 att pappan fortf sov på soffan så då skynda ja långsamt att bära över liten till mig så jag fick snusa på han, helt lovely att sova me han,, mys ungen!!

Nå som är mindre mysigt är att Rasmus är hemma från skolan idag med magsjuka, dock spyr han inget (än iaf) men magen är inte OK!! inte helt oväntat när alla andra i familjen haft det. Jaja hoppas nu de stannar upp. känns som vi hunnit med alla sjukdommar som finns!!

Nä nu väntar tvätten på mig!!
Ha en bra dag alla ;)


Kommentarer
Postat av: Ellie

Vi har börjat om med nattmålet här hemma. Mamman i huset behövde få sova bättre :). Axel går och lägger sig 7 på kvällen efter en tallrik gröt. Äter sen nån gång mellan 1 och 5. Och vaknar gör dagen vad halv sju ungefär.

2012-03-16 @ 13:22:38
URL: http://pprcorn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback