De vänder fort!!

Igår kväll när dom kom tillbaka med Diesel och dom hade bestämt sig för att köpa han fick ja lite ångest, kändes så sorgligt att han inte ska vara med oss mer...
Men idag är en annan dag, Rasmus fick främmande och jag trodde hunden skulle skälla ihjäl sig,, känner hur ja brinner inombords när han skäller!! Nu vill jag meddela att ja länktar så gudförbenet till på torsdag när han ska vaccineras & besiktas så ja hoppas dom vill ha han redan Torsdag kväll..
Jag är LESS, jag pallar inte med han!! Jag vet att vars han än sku hamna så får han de garanterat bättre än han har nu. för jag är bara less less och åter less.
Och jag är tacksam att dessa personer vill ha han för ingen annan som varit här mailat & ringt har inte kännts rätt!

Men ÄNTLIGEN!!

happy happy happy


Kommentarer
Postat av: Jenny

Håller med dig! Tycker båda har fina kläder, men didrikssons ytterkläder känns mer rejäla på nå sätt o så älskar jag även som du färgerna:)



2012-03-10 @ 08:19:11
URL: http://jennylundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback