längesen nu igen..

Här händer väl lika mycket som vanligt. Sambon har varit hemma 2 dagar så de e riktigt najs!! Eddie har tagit 2 hela steg äntligen, men han är ruskigt feg. För tillfället är han väldigt tjock i halsen och hostar & är täppt i näsan på natten. Igår kväll gav ja han bricanyl & en alvedon, han har sovit hela natten. så jäkla skönt! Hoppas han hinner bli "frisk" innan liten anländer. Min kära mage har sjunkit ner en hel del ser ut som nåt slags hängbukssvin men de får man ta =) i veckan har jag iaf varit på MVC och allt såg bra ut. Tyvärr hade varken magen växt eller jag gått upp så mycket. Måttet låg fortfarande på 29 men minns ja inte helt fel så blir som magen lite mindre när den sjunker ner. Tror ja bjuder på en bild ikväll ;) vikten låg fortfarande på 60.4kg..

ska även bjuda på nå vackra bilder ikväll av de jag ska baka idag ;) åhh så gott de ska bli!! är så fika sugen!


fasters älskade lilla Minnah & Eddie <3
jädra skönungar!!

&


fasters älskade fina Nova!!

måste bara lägga in nå snygga bilder på Edgarsson.. Han älskar när man tar på han glasögon!!!






storasysters hårband är oxå en favorit



Dotterns senaste inköp från NTM butiken 150:-
riktigt nöjd tjej




Onsdag kväll när pappan i familjen kom hem gick vi till dagiset och gunga lite. Eddie tyckte gungan var väldigt spännande =)



nä nu hör jag att lilleman vaknat.. kanske ta tag i de då och fånga dagen eller nåt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback