Veckorna

Går alldeles för snabbt helt plötsligt!! tycker de mest är helg hela tiden. Inte för att de gör något, jag gillar helg som precis alla andra. Idag Måndag är Rasmus fortfarande hemma från skolan. Han har ju varit sjuk sen torsdag förra veckan, han har haft ont i halsen som bara den men nu har han en besvärlig hosta istället. I lördags for vi upp till Vistträsk igen som så många andra helger och elda & grilla lite. Och som många redan vet så elda min käre far upp Rasmus tandställning!! Så idag på morgon har vi varit till tandläkaren igen & tagit tandavtryck så om 3 veckor får han den nya, nackdelen med detta är ju att vi nu får betala den själv när man bara får 1 gratis.
Jaja inget att göra åt, grabben måste ju va snygg i munnen oxå ;)
Så idag har min storkille bakat lite fika åt oss.



Måndagar byter jag även vecka och vecka 39 har infunnit sig. Jag kan knappt vänta mer!!
Vill ha min lilla prins i mina armar NUU..
Storasyskonen håller också på vänta & länkta ihjäl sig.
Pappan i familjen tycker dock att liten kan fortsätta bo i magen tiden ut så han hinner bli biffen själv.



Fasters prinsessa lånade vi i lördags också så tjejjerna var mest ute i de härliga vädret och lekte & åkte skoter. Dom hann även med lite dataspel


I söndags ville fasters tjej också komma hit men då hade precis Robban & Tindra farit till Dennis & Linus för dom skulle på en skotertur och grilla. Tindra var då helnöjd över pappa-dagen hon haft.
Jag stanna hemma och stor röjde ännu en gång. Dammtorka, tvätta vika tvätt och hänga tvätt, dammsugning & skurning & rensning och flyttning av garderober. Städa även här ute och röjde undan saker. På kvällen tog jag mig en långprom på ca 1 timma me hunden var så slut när ja hade kommit vid shell så ja gick in där och köpte mig massa godis som ja käka i vild förtvivlan hem. Väl hemma bada hunden sen däcka ja i soffan.

Tänkte visa en bild på fet-Elvis 12kg eller nåt



Nä nu utfodra sonen & mig själv sen ut på prom me hunden & hämta liten på dagis!!
& hoppas på lite värkar då snart....


FAVORITERNA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback